Before the
FEDERAL COMMUNICATIONS COMMISSION
Washington, D.C. 20554

In the Matter of File No. EB-05-IH-0035
Complaints Against Various Television Licensees
Concerning Their December 31, 2004 Broadcast
of the Program Without a Trace

N N N N S N N

MOTION TO VACATE NOTICE OF APPARENT LIABILITY
AND SUPPLEMENT TO OPPOSITION
OF 93 LOCAL TELEVISION BROADCAST STATIONS
AFFILIATED WITH THE CBS TELEVISION NETWORK

June 12, 2006



CONTENTS

L. INTRODUCTION AND SUMMARY ot et 1
II. THE NOTICE SHOULD BE VACATED BECAUSE NO ACTIONABLE
COMPLAINT WAS FLLERD o oot sissrssssassassss 3
A. VIRTUALLY NONE OF THE 4,211 CORRESPONDENTS CLAIMS TO HAVE
ACTUALLY VIEWED THE EPISODE. ...coiiiuiiriomrieirrinnrreeesisessesisssssssssesssssssseses 7
B. NO “COMPLAINT” WAS FILED FOR ALMOST TWO WEEKS AFTER THE
EPISODE WAS BROADCAST NATIONALLY . vvvtitevnrerireneressinssereseesseeessasneassns 10

II. CONCLUSION



Before the
FEDERAL COMMUNICATIONS COMMISSION
Washington, D.C. 20554

In the Matter of File No. EB-05-IH-0035
Complaints Against Various Television Licensees
Concerning Their December 31, 2004 Broadcast
of the Program Without a Trace

Nt N N’ N S S N

MOTION TO VACATE NOTICE OF APPARENT LIABILITY
AND SUPPLEMENT TO OPPOSITION

L INTRODUCTION AND SUMMARY

On March 15, 2006, the Commission issued a Notice of Apparent Liability
proposing to fine affiliates of the CBS television network in the Central and Mountain
time zones for their broadcast of the “Our Sons and Daughters” episode of the Emmy-
winning CBS crime drama Without a Trace on December 31, 2004 (the “Episode”).! In
the Notice, the Commission stated that this action was taken in response to “numerous
complaints” received from the public.” The Commission also held, in a decision released

the same day as the Notice, that it will only issue indecency fines when a viewer in a

i Notice of Apparent Liability for Forfeiture, Complaints Against Various

Television Licensees Concerning Their December 31, 2004 Broadcast of the Program
“Without a Trace,” File No. EB-05-IH-0035, FCC 06-18 (rel. Mar. 15, 2006) (the
“Notice”). The Episode, which is described in greater detail in the Opposition to Notice
of Apparent Liability for Forfeiture of 93 Local Television Broadcast Stations Affiliated
With the CBS Television Network, File No. EB-05-1H-0035 (filed May 5, 2006)
(“Opposition”), dealt with the sensitive issue of dangerous teenage sexuality as a product
of parental inattention. Because it included these mature themes, the episode was rated
TV-14 (“Parents Strongly Cautioned”). It included two flashback scenes that brought
home to the viewer the reality of the dangerous behavior on which the Episode was
based. The flashbacks lasted less than a minute and depicted actors portraying high
school students drinking alcohol, smoking, and in sexually suggestive positions. The
flashbacks contained no nudity or coarse language and depicted no sex acts.

2 Id. at 9§ 10.



station’s community of license has filed a “complaint” with the Commission against that
station.® The Commission reaffirmed that view on May 31, 2006.

The licensees of 93 of the 95 local television stations affiliated with the
CBS television network that were named in the Notice (the “Affiliates™) now have
reviewed each of the 4,211 form emails on which the Notice was based.’® That review
demonstrates conclusively that none of the virtually identical emails submitted to the
Commission qualifies as a true viewer complaint sufficient to justify an inquiry or
sanction against any of the Affiliates.® Accordingly, the Notice should be vacated. This

conclusion is made inescapable by several essential facts:

. See Complaints Regarding Various Television Broadcasts Between February 2,

2002 and March 8, 2005, Notices of Apparent Liability and Mem. Op. & Order, FCC 06-
17, at 41 32, 42 and 86 (rel. March 15, 2006) (“Omnibus Notice”), app. pending, Fox
Television Stations, Inc. v. FCC, No. 06-1760-AG (2d Cir. filed Apr. 13, 2006).

¢ See Complaints Against Various Television Licensees Concerning their February

1, 2004 Broadcast of the Super Bowl XXXVIII Halftime Show, Order on
Reconsideration, File No. EB-04-1H-0011, FCC 06-68, at 30 (May 31, 2006) (Super
Bowl Reconsideration Order). Indeed, the policy of requiring a viewer complaint to be
filed as a condition precedent to an indecency notice appears to have applied to this
proceeding as well, because not all CBS affiliates in the Central and Mountain time zones
were named in the Notice.

> Two days after the Notice was issued, the Affiliates filed a Freedom of
Information Act request for copies of the complaints on which the Notice was based.
Although the Enforcement Bureau granted an extension of time for the Affiliates to
respond to the Notice in order to permit them to review the documents that would be
provided in response to this FOIA request, the Commission did not make the documents
available until late in the day on May 5, 2006, the extended date on which the Opposition
was due to be filed. Because this massive outlay of documents was provided on the
afternoon of the date upon which the Affiliates” Opposition was due, of course, it was
impossible for those documents to be reviewed prior to the filing of the Opposition. See
Opposition at 2 n.2 (reserving right to supplement opposition in light of the evaluation of
documents produced in response to FOIA request).

e For purposes of this motion, we assume that each of the 4,211 emails received in

response to the Affiliates’ FOIA request was a unique email. It is impossible for the
Affiliates to assess the correct number of emails received, however, because the emails
are mostly identical and because the Commission has redacted identifying information

B



° Not one of the 4,211 “complaints” was received through any source other
than websites operated by two advocacy groups — the Parents Television
Council (“PTC”) and, to a much lesser extent, the American Family
Association (“AFA”).

e More than 8.2 million Americans watched the Episode on December 31,
2004.7 Even so, not one of the 4,211 “complaints” was submitted
contemporaneously with the broadcast. In fact, none was submitted for
almost two weeks following the Episode’s air date. All of the emails
were, however, submitted shortly after PTC and AFA issued “e-alerts” on
January 12 and 17, 2005, respectively, exhorting their members to send
email complaints concerning the broadcast. The lack of true viewer
concern about the Episode is corroborated by the fact that only a total of
17 emails or letters about the Episode were received by stations directly

from their viewers in all 93 markets combined, which comprise 43.5

from the documents provided to the Affiliates, purportedly to protect the privacy interests
of the authors. It thus is virtually certain that the actual number of unique emails
received is far fewer than 4,211, given that multiple copies of a single complaint copied
to multiple FCC email addresses are counted by the Commission as individual
complaints. It is unclear, however, why this information was withheld from the FOIA
response provided to the Affiliates. The Commission recently publicly filed with the
United States Court of Appeals for the Second Circuit approximately 915 pages filled
with several thousand names and email addresses of purported complainants who filed
emails in another indecency case that is being challenged on appeal. In light of this
public filing, the Affiliates request that parallel information be provided to them for
emails relating to the Episode as well so that duplicates may be eliminated.

7 Nielsen ratings for the night of December 31, 2004 confirm that 8,283,000
viewers watched the Episode, and that at least 95 percent of the audience for that
broadcast was over the age of 18.



million television homes.® (None of the few viewers who commented on

the program directly to their local stations, to the Affiliates’ knowledge,

filed an FCC complaint or emailed the Commission.)

o Only two of the 4,211 “complaints™ actually stated that their authors had
watched the program in question. And even these two apparently refer
not to the full broadcast, but only to the brief, out-of-context segment of
the Episode that PTC hosted on its website.

To be actionable under the Commission’s rules, a complaint must, at a
minimum, contain a demonstration that it is submitted by an actual broadcast viewer of
the program in question in the service area of the station against which the complaint is
filed. This policy is bottomed on the obvious notion that the enforcement resources of
the federal government should not be deployed against a Commission licensee unless an
actual broadcast viewer of the program claims harm from the program sought to be
penalized. This is particularly important in an era when a single violation will shortly
result in a fine of up to $325,000 per occurrence.’

A generic, national campaign of stock emails sponsored by one or more
advocacy groups simply cannot satisfy this test. This type of email campaign has its
place, of course — the Commission certainly is entitled to take the positions of PTC and
AFA, as demonstrated by thousands of uniform, look-alike email messages, into
consideration on policy matters. But the Commission’s own expressed policies and

procedures preclude it from issuing significant fines for violations of federal law, with the

§ See Opposition at 31 and Attachment A (summarizing comprehensive survey of
Affiliate stations). Fewer negative reactions were received from viewers of the original
2003 broadcast of the Episode — only eight in all 93 Affiliate markets.

? See S. Bill 193, passed by the House of Representatives on June 7, 2006.

-4 -



accompanying stigma such an enforcement effort inevitably attaches to the penalized
broadcast licensees, based solely on a form email generated with a few keystrokes by
followers of advocacy groups who were not viewers of the program in question. Such a
course of action raises fundamental First Amendment issues, and imposing fines on the
basis of generic email campaigns when the Commission’s rules require true complaints is
arbitrary and capricious. The Notice should be vacated.

II. THE NOTICE SHOULD BE VACATED BECAUSE NO ACTIONABLE
COMPLAINT WAS FILED.

The Commission has expressly held that it will act solely on “documented
complaints . . . received from the public.”’® The Commission also has stated that “[i]f a
complaint does not contain [sufficient] supporting material . . . it is usually dismissed by
a letter to the complainant advising of the deficiency.”"! As we have noted, this
longstanding policy concedes the imprudence of punishing a local station for airing

content as to which no actual viewer or listener has claimed harm.'” As the Omnibus

s Policy Statement, 16 FCC Red. 7999, § 24 (2001) (“Industry Guidance™).

i Id. After the broadcast of the Episode and the “complaints” that are the subject of
this proceeding, the Commission indicated that complainants “are not required to submit
a transcript or an audiotape, videotape, CD/DVD or other recording in support of [their]
complaint” but that doing so “may help expedite the processing” of complaints. See FCC
Announces OMB Approval of New Obscene, Profane and/or Indecent Material
Complaint Form and Revised General Complaint Form, DA 05-2930, Nov. 7, 2005, at 4.
Nonetheless, something more than a hearsay indication of the content of the program is
embodied in the notion that complaints must be “documented.”

12 Omnibus Notice at ] 32, 42, and 86. For this reason, the Commission’s new

form for indecency complaints specifically asks for the “station on which you
viewed/heard the material” and the “city and state where [the] program was
viewed/heard.” FCC Form 475B (emphasis added). This is not to say, of course, that a
complainant must have Article III standing to file a complaint against a Commission
licensee. But the Commission has made clear that it still will base its enforcement efforts
only on actual assertions of harm by residents of a station’s community of license, for
constitutional and prudential reasons.



Notice explained, the Commission’s “commitment to an appropriately restrained
enforcement policy . . . justifies this . . . approach towards the imposition of forfeiture
penalties.”™ Just last week, the Commission reaffirmed this principle in the Super Bowl
Reconsideration Order, holding that “it is sufficient that viewers in markets served by
each of the CBS Stations filed complaints with the Commission” to justify a fine against
each station.'* This is a long-standing Commission policy — even the Pacifica case dealt
with a complaint from a local listener “who stated that he had heard the broadcast while
driving with his young son.”"

Here, however, there were no true complaints from actual viewers
following the broadcast of the Episode. As the Affiliates demonstrated in the Opposition,
across their 93 markets, covering 43.5 million television households, only 17 local
viewers in total sent emails or letters about the Episode to any Affiliate station. As far as
can be determined, none of these 17 local viewers filed FCC complaints, and no FCC
complaints at all were received by any Affiliate relating to the 2004 broadcast of the

Episode.'® Indeed, the Affiliates learned of this indecency challenge only upon the

issuance of the Notice.

13 Id

= Super Bowl Reconsideration Order,  30.

5 Federal Communications Comm’n v. Pacifica Foundation, 438 U.S. 726, 730
(1978).

'8 Asthe Affiliates pointed out in their Opposition, the fact that the Episode had
been broadcast nationally in 2003 without notification from the Commission to the CBS
Network or virtually any Affiliate that any complaint had been filed, with a subsequent
apparent dismissal of complaints that were filed against that broadcast, raised the
presumption that broadcasting the Episode some 13 months later would not be seen to
violate indecency regulations.



The “complaints” on which the Notice was based were stock, mass emails
from campaigns by two advocacy groups. These emails were insufficient under the
Commission’s own announced standards to constitute complaints for at least two reasons.
First, there is no clear evidence that any purported complainant actually viewed the
Episode. Indeed, only two suggested that they had seen any material from it, most likely
only the out-of-context video hosted by PTC on its website. Second, it is clear that the
emails were submitted not because viewers had seen the Episode but because advocacy
groups hoping to influence television content generally exhorted them to contact the
Commission. Such mass emails should not be accorded the status of viewer “complaints”
sufficient to support a finding of a violation of federal law.'”

A. Virtually None of the 4,211 Correspondents Claims To Have Actually
Viewed the Episode.

Of the 4,211 emails received by the Commission that related to the
broadcast of the Episode in the Affiliates’ markets, 4,137 (more than 98 percent) were
completely identical copies of the form PTC and AFA models. None of these form
emails contained any language indicating that the authors of the emails had viewed the
Episode on broadcast television or, indeed, anywhere. Only 74 senders of the blast e-

mails added any text at all to the stock language prepared by PTC and AFA, and hardly

W The issues at stake in indecency proceedings are not policy issues or rule changes

but actual allegations that Commission licensees have violated federal law. As
Commissioner Adelstein recently pointed out, “it is still unclear how the Commission
determines the sufficiency of a viewer’s complaint in light of this new enforcement
policy.” Super Bowl Reconsideration Order, Statement of Commission Jonathan S.
Adelstein Concurring in Par, Dissenting in Part. A lack of clarity on this essential point
has significant real-world consequences for Commission licensees, whose license
renewals and transactions may be subject to delay on the basis of even baseless indecency
allegations, and who may later be subjected to claims that they have engaged in a “pattern
of violations” based on allegations in insufficiently documented complaints.

o



any of the changes involved more than two or three lines of text. Of the communications
that were modified in any substantive way, several actually supported the Affiliates’
airing of the program.'®

Most importantly, of the 4,211 emails on which the Commission relied in
issuing the Notice against the Affiliates, a grand total of two claimed that the sender had
actually seen some content from the Episode.”” Those two messages, which comprised
less than five hundredths of one percent of the total correspondence received by the
Commission about the Affiliates’ broadcast of the Episode, were submitted from the PTC
web site on January 13 and January 15, respectively, two weeks after the Episode aired.
Significantly more of the emails candidly admitted that they did not watch the Episode:

I did not actually see the show since I usually watch the

History Channel or old movies on AMC or FMC or TCM,

but I am outraged that our youth are exposed to this. I did
watch a clip via the parentstv.org link and was disgusted.*

Likewise, another e-mailer wrote that “[t]his is one episode that i [sic] will not be

. 21
watching. . ..”

18 One “complaint,” for instance, advised the Commission: “Please keep free

speech alive. I support the right of parents to not have their kids watch things they deem
inappropriate. But that’s their job, not the FCC.” KGMB Page 1401. Another
correspondent modified the form text of the PTC complaint to read: “This is a formal
COMPLAINT of outrageous attempts to destroy our First Amendment Rights by
censoring informative television. Let the show air without penalty....” KPHO-TV Page
2989. Another “complainant” attached the form language of the PTC e-mail and opined,
“THIS IS GREAT TELEVISION.” KHOU-TV Page 1937.

19 KHOU-TV Page 1840, KOLR Page 2641.

2 KMOV Page 2231.

= KIDK Page 1962. Another parent, who had also not seen the Episode prior to

logging onto the PTC web site, detailed the appropriate solution for parents concerned
with their children’s viewing of broadcast television. That parent explained, “I am very
shocked by your [PTC’s] veiwing [sic] of this scene. I have a pre-teen son that at timees
[sic] has watched this show. We will not watch in the future.” KMOV Page 2371.

-8-



The remaining messages that included any additions to the form emails —
together, not even two percent of the total volume of correspondence received relating to
the Affiliates’ broadcast of the Episode — often related to concerns that had nothing to
do with an indecency analysis. The additions to the messages discussed, for example, the
Commission’s settlement with Viacom,* the correspondent’s belief that the Episode
promotes low self-esteem among teenage girls,” general concerns about the veracity of
former CBS news anchor Dan Rather,? the correspondent’s belief that broadcast
programming “is . . . causing the deaths annually of many High-School-level and

2% and concern over the fact that interracial couples were

College-level students,
depicted.”® These views, of course, are irrelevant to the Commission’s indecency
analysis, and they are entitled to no weight in this proceeding.

Finally, there is no evidence that any of the purported complainants
viewed the Episode on over-the-air television — a fact that is, as the Affiliates pointed
out in their Opposition, essential to any rational consideration of the appropriate standard
to be applied to broadcast television in a multichannel world.”” Because the combined

cable and satellite home penetration rate exceeds 86 percent, it is quite likely that most, if

not all, of the email contributors would have received the Episode amidst multiple

2 See e.g., KPHO-TV Page 3211, KHOU-TV Page 1938.
= KMOV Page 2244, KGWC-TV/KGWN-TV Page 1420.
24 KHOU-TV Page 1621.
e WHNT-TV Page 5981.

26 KTVQ-TV Page 3601.

2 See, e.g., Super Bowl Reconsideration Order, Statement of Commissioner

Jonathan S. Adelstein, Concurring in Part, Dissenting in Part, at 2 (“it was completely
unclear whether the complainant even watched the program on over-the-air broadcasting
or on cable”).



channels of diverse programming containing materials far edgier than the Episode (that
is, if they had watched the Episode on television at all). These subscribers, moreover,
would have had additional blocking technologies available to them in addition to the V-
Chip by virtue of the standard features of their cable or satellite set-top boxes. The
Commission cannot properly determine the standard to be applied here in the absence of
this information.

B. No “Complaint” Was Filed for Almost Two Weeks After the Episode
Was Broadcast Nationally.

The Affiliates’ review of the “complaints™ reveals that not one of the
4,211 communications received by the Commission relating to the airing of the Episode
by the Affiliates was filed within the twelve days after the Episode aired. That is, none of
the millions of viewers watching Without a Trace on December 31, 2004 switched from
viewing the program to register a complaint of broadcast indecency. In fact, none did so
for almost two weeks. It was not until January 12, 2005, that emails relating to the
Episode began arriving at the Commission.

It is more than coincidental that January 12, 2005 was the date on which
PTC issued an e-alert to its members and supporters, urging them to “flood the FCC with
thousands of complaints about this . . . episode.”® Except to say that the Episode
“feature[s] scenes of teen group sex” and to characterize it as “vile,”” the PTC alert itself
contained no description of the episode. In order to view a summary and video clip of
the flashback scenes — not the entire episode and therefore the context in which the

scenes were shown — visitors to the PTC web site would have had to view the E-Alert,

28 Parents Television Council, CBS Reruns Teen Orgy Scene, PTC E-Alert (Jan. 12,
2005), available at http://www.parentstv.org/ptc/publications/ealerts/2005/0112.asp.

29 Id

o



click through to the complaint form, and scroll down to another link at the bottom of the
complaint form.*® An additional rush of e-mails came on January 17, 2005, when AFA,
another advocacy group, followed in PTC’s footsteps and initiated a second blast e-mail
campaign.’’ The AFA alert, like PTC’s release, included no description of the Episode.
A short excerpt of the flashback scenes — but not the entire Episode — was available on
the AFA web site.

It is impossible to avoid the conclusion that these correspondents were not
reacting to the broadcast programming of the Episode at all, but to the inflammatory and
misleading descriptions of the Episode in the stock email form drafted by PTC and AFA.
This distinction is no mere procedural quibble. Although the Commission purports to
apply a national standard as opposed to a community-based standard in its evaluation of
indecency cases, it has nonetheless been careful in past cases to require a community-
based complaint against a licensee that broadcasts a network program — so as to be sure
it would not punish a station for broadcasting a program about which no station viewer
was concerned. As the Commission has noted, this approach constitutes an effort to
restrain enforcement to real cases.

The danger of relying on complaints prompted by an email campaign,

rather than the broadcast itself, is underscored in this proceeding. It is obvious that

i See Parents Television Council, Without a Trace TV Show FCC Indecency

Complaint Form, https://www.parentstv.org/ptc/action/withoutatrace/main.asp.

A Am. Family Ass’n, AFA Action Alert: File an FCC complaint against CBS (Jan.
17, 2005), archived at http://web.archive.org/web/20050207032723/
http://www.afa.net/activism/IssueDetail.asp?id=148. Several AFA complaints purported
to be sent from the organizations “OneMillionDads” and “OneMillionMoms.” These e-
mails contained materially the same text and were generated by AFA’s web site. See
Am. Family Ass’n, Tell the FCC to stop cutting deals with CBS,
http://www.afa.net/videos/withoutatrace.asp.

4] =



complainants unquestioningly accepted that the Episode as telecast was accurately
described in the texts of the emails that they were encouraged to send to the Commission.
But it is equally obvious that the program as broadcast bore little resemblance to those
descriptions, which at a minimum could only have been produced by a frame-by-frame
slow-motion analysis that selectively described, in emotionally charged detail, actions
and depictions that were at best mischaracterized and that in any event simply could not
have been noticed by a viewer watching the program at normal speed — the way it was
intended to be viewed.>

The scene in question was intended to suggest dangerous sexual activity,
in the context of a dramatic program describing the life-threatening risks of that behavior,
so that it necessarily had to depict the performers in relatively provocative poses. But
how that depiction appears on the television screen is the only matter of significance in
this case. The emails, on the other hand, were obviously responding to subjective,
overheated, exaggerated and loaded language designed not to describe the actual scene as
it was broadcast but rather to persuade readers to take a political action — to write to a
government agency. It is for this reason significant that there were no complaints
submitted contemporaneously with the broadcast, and that all the complaints came only

in response to a third party’s self-interested description of what the broadcast contained.

* Both the AFA and PTC letters rely on inflammatory and totally subjective
language that offers no clear sense of what the scene in question might actually have
looked like on the air. Thus, couples are said to be engaged in acts that “simulate sexual
intercourse,” there is a “moving mound of bare arms and legs” indicating “a group of
teens having sex,” couples are said to be “rocking back and forth in a sexual motion,” and
many participants are described as “fondling” one another. Such language, separated
from the actual visual images, can evoke an enormous range of images. The terms are
not self-defining, as is proven by the fact that the actual broadcast images are far less
explicit than these words would have suggested.

s



The mass emails that were produced here may constitute political or policy arguments or
opinions, but they cannot reasonably be considered “documented complaints” from
viewers in the community of license that can form the basis for an asserted individual
violation of federal law against 93 Commission licensees.

III. CONCLUSION

The Notice is based on a mass email campaign and not a single direct
viewer complaint. The Commission permissibly may, and indeed should, honor public
participation in its policymaking. It should not, however, base findings of a violation of
federal law, particularly in an area that is fraught with First Amendment sensitivities, on
mass email campaigns rather than true viewer complaints. Here, the submission of
slightly more than 4,000 emails compared to a universe of more than 8.2 million viewers
of the Episode is not an indication that the Commission should take action against the
Affiliates, particularly when virtually no negative communications were received by
stations directly from their viewers. Permitting enforcement reliance on a uniform,
national mass email campaign is akin to simply permitting the Commission to single out
programming which it dislikes — even in the absence of any viewer complaint — and to
target that programming for punishment. The Commission wisely has eschewed playing
the role of a roving enforcer of indecency policy in the past, and it should continue to do

so here.

~ 13



The Commission has held that it will not find an indecency violation in the
absence of a documented viewer complaint. As we have shown, not a single actionable
viewer complaint was submitted against the Episode. The Notice should therefore be
vacated.

Respectfully submitted,

Kurt Wimmer
Robert M. Sherman
COVINGTON & BURLING
1201 Pennsylvania Avenue, N.W,
Washington, D.C. 20004-2401
(202) 662-6000
(202) 662-6291 facsimile
Counsel for New York Times Management Services
Station WHNT-TV, Huntsville, Alabama
Station KFSM-TV, Fort Smith, Arkansas
Station WREG-TV, Memphis, Tennessee
Counsel for Raycom America License Subsidiary, LLC
Station KFVS-TV, Cape Girardeau, Missouri
Station KOLD-TV, Tucson, Arizona
Counsel for Libco, Inc.
Station KGBT-TV Harlingen, Texas
Counsel for KSLA License Subsidiary, LLC
Station KSLA-TV, Shreveport, Louisiana
Counsel for WAFB License Subsidiary, LLC
Station WAFB(TV), Baton Rouge, Louisiana
Counsel for Chelsey Broadcasting Co. of Casper, LLC
Station KGWC-TV, Casper, Wyoming
Counsel for Barrington Broadcasting Quincy Corp.
Station KHQA-TV, Hannibal, Missouri
Counsel for Barrington Broadcasting Missouri Corp.
Station KRCG(TV), Jefferson City, Missouri

-14 -



James R. Bayes
Eve K. Reed
WILEY REIN & FIELDING LLP
1776 K Street, N.W.
Washington, D.C. 20006
(202) 719-7000
Counsel for Gray Television Licensee, Inc.
Station KBTX-TV, Bryan, Texas
Station KGIN(TV), Grand Island, Nebraska
Station KKTV(TV), Colorado Springs, Colorado
Station KOLN(TV), Lincoln, Nebraska
Station KWTX-TV, Waco, Texas
Station KXII(TV), Sherman, Texas
Station WIBW-TV, Topeka, Kansas
Station WIFR (TV), Freeport, Illinois
Station WSAW-TV, Wausau, Wisconsin
Counsel for KENS-TV, Ine.
Station KENS-TV, San Antonio, Texas
Counsel for KHOU-TV LP
Station KHOU-TV, Houston, Texas
Counsel for KMOV-TV, Inc.
Station KMOV(TV), St. Louis, Missouri
Counsel for WWL-TV, Inc.
Station WWL-TV, New Orleans, Louisiana
Counsel for News Channel 5 Network, LP
Station WTVF(TV), Nashville, Tennessee

John R. Feore, Jr.
M. Anne Swanson
Dow LonNes PLLC
1200 New Hampshire Avenue, NW, Suite 800
Washington, D.C. 20036-6802
(202) 776-2534
Counsel for Media General Broadcasting
of South Carolina Holdings, Inc.
Station KBSH-TV, Hays, Kansas
Station KIMT(TV), Mason City, lowa
Station WKRG-TV, Mobile, Alabama
Counsel for Media General Communications, Inc.
Station WHLT(TV), Hattiesburg, Mississippi
Station WIAT(TV), Birmingham, Alabama
Station WITV(TV), Jackson, Mississippi

-15-

George Mahoney

Vice President,
Secretary and Director
MEDIA GENERAL, INC.
333 East Franklin Street
Richmond, VA 23219
(804) 649-6029



Howard M. Liberman
Elizabeth A. Hammond
DRINKER BIDDLE & REATH, LLP
1500 K Street, N.W., Suite 1100
Washington, DC 20005
(202) 842-8843
Counsel for Nexstar Broadcasting, Inc.
Station KLBK-TV, Lubbock, Texas
Station KLST (TV), San Angelo, Texas
Station KTAB-TV, Abilene, Texas
Station WCIA (TV), Champaign, Illinois
Station WMBD-TV, Peoria, Illinois
Counsel for Mission Broadcasting, Inc.
Station KOLR(TV), Springfield, Missouri

David D. Oxenford
Brendan Holland
Davis Wright Tremaine
1500 K Street N.W., Suite 450
Washington, D.C. 20005-1272
(202) 508-6600
Counsel for Panhandle Telecasting Company
Station KFDA-TV, Amarillo, Texas
Counsel for Reiten Television, Inc.
Station KXMC-TV, Minot, North Dakota
Station KXMA-TV, Dickinson, North Dakota
Station KXMB -TV, Bismarck, North Dakota
Station KXMD-TV, Williston, North Dakota
Counsel for Glendive Broadcasting Corporation
Station KXGN-TV, Glendive, Montana

John E. Fiorini

WILEY REIN & FIELDING LLP

1776 K Street, N.W.

Washington, D.C. 20006

(202) 719-7000

Counsel for Emmis Television License LLC

Station KBIM-TV, Roswell, New Mexico
Station KGMB(TV), Honolulu, Hawaii
Station KMTV(TV), Omaha, Nebraska
Station KREZ-TV, Durango, Colorado
Station KRQE(TV), Albuquerque, New Mexico

« 15



Wade H. Hargrove
Mark J. Prak
David Kushner
BROOKS, PIERCE, MCLENDON, HUMPHREY & LEONARD, L.L.P.
1600 Wachovia Capitol Center
150 Fayetteville Street Mall
Raleigh, North Carolina 27601
(919) 839-0300
Counsel for Des Moines Hearst-Argyle Television, Inc.
Station KCCI(TV), Des Moines, lowa
Counsel for KLFY, L.P.
Station KLFY-TV, Lafayette, Louisiana
Counsel for Young Broadcasting of Rapid City, Inc.
Station KCLO-TV, Rapid City, South Dakota
Counsel for Young Broadcasting of Sioux Falls, Inc.
Station KELO-TV, Sioux Falls, South Dakota
Station KPLO-TV, Reliance, South Dakota

Kevin F. Reed
M. Anne Swanson
Dow LouNES PLLC
1200 New Hampshire Avenue, N.W., Suite 800
Washington, DC 20036-6802
(202) 776-2534
Counsel for KCTZ Communications, Inc.
Station KBZK(TV), Bozeman, Montana
Counsel for KPAX Communications, Inc.
Station KPAX-TV, Missoula, Montana
Counsel for KRTV Communications, Inc.
Station KRTV(TV), Great Falls, Montana
Counsel for KTVQO Communications, Inc.
Station KTVQ(TV), Billings, Montana
Counsel for KXLF Communications, Inc.
Station KXLF-TV, Butte, Montana

i



Vincent J. Curtis, Jr.
Joseph M. Di Scipio
FLETCHER, HEALD & HILDRETH, P.L.C.
1300 N. 17th Street, 11th Floor
Arlington, Virginia 22209
(703) 812-0400
Counsel for Catamount Broadcasting of Fargo, LLC
Station KXJB-TV, Valley City, North Dakota
Counsel for WCBI-TV, LLC.
Station WCBI-TV, Columbus, Mississippi
Counsel for ComCorp of Indiana License Corp.
Station WEVV(TV), Evansville, Indiana

Robert Rini
Jonathan E. Allen
RINT CORAN, PC
1615 L Street, N.W., Suite 1325
Washington, D.C. 20036
(202) 296-2007
Counsel for Television Wisconsin,, Inc.
Station WISC-TV, Madison, Wisconsin
Counsel for Queen B Television, LLC
Station WKBT(TV), La Crosse, Wisconsin
Counsel for Ketchikan TV, LLC
Station KTNL(TV), Sitka, Alaska

Dennis P. Corbett
LEVENTHAL, SENTER & LERMAN, PLLC
2000 K Street, N.W., Suite 600
Washington, D.C. 20006-1809
(202) 416-6780
Counsel for Eagle Creek Broadcasting of Laredo, LLC
Station KVTV(TV), Laredo, Texas
Counsel for Eagle Creek Broadcasting of Corpus Christi, LLC
Station KZTV(TV), Corpus Christi, Texas

=718 =



Judith A. Endejean
Senior Vice President and General Counsel
FISHER COMMUNICATIONS, INC.
100 Fourth Avenue North, Suite 510
Seattle, Washington 98109
(206) 404-6766
Counsel for Fisher Broadcasting - Idaho TV, LLC
Station KBCI-TV, Boise, Idaho
Counsel for Fisher Broadcasting - SE Idaho TV, LLC
Station KIDK(TV), Idaho Falls, Idaho

John R. Feore, Jr. Perry Bradshaw

M. Anne Swanson General Counsel -

Dow LoHNES PLLC Broadcasting

1200 New Hampshire Avenue, N.W., Suite 800 MEREDITH CORPORATION

Washington, D.C. 20036-6802 1716 Locust Street

(202) 776-2534 Des Moines, Towa 50309
Counsel for Meredith Corporation (515) 284-3042

Station KCTV(TV), Kansas City, Missouri
Station KPHO-TV, Phoenix, Arizona

Marvin Rosenberg
HOLLAND & KNIGHT, LLP
2099 Pennsylvania Avenue, N.W. Suite 100
Washington, DC 20006
(202) 457-7147
Counsel for Griffin Entities, LLC
Station KWTV(TV), Oklahoma City, Oklahoma
Counsel for Griffin Licensing, LLC
Station KOTV(TV), Tulsa, Oklahoma

< Y



Gary S. Smithwick, Esq.
SMITHWICK & BELENDIUK, P.C.
5028 Wisconsin Avenue, N.W., Suite 301
Washington, D.C. 20016
(202) 363-4560
Counsel for Saga Broadcasting, LLC
Station WXVT(TV), Greenville, Mississippi
Counsel for Saga Quad States Communications, LLC
Station KOAM-TYV, Pittsburg, Kansas

Todd M. Stansbury

WILEY REIN & FIELDING LLP

1776 K Street, N.W.

Washington, D.C. 20006

(202) 719-7000

Counsel for Sagamore Hill Broadcasting of Wyoming/Northern Colorado, LLC

Station KGWN-TV, Cheyenne, Wyoming
Station KSTF(TV), Gering, Nebraska

Eric D. Van den Branden, President
HoAK MEDIA CORPORATION
500 Crescent Court, Suite 220
Dallas, Texas 75201
(972) 960-4848
Hoak Media of Colorado LLC
Station KREX-TV, Grand Junction, Colorado
Hoak Media of Wichita Falls, L.P.
Station KAUZ-TV, Wichita Falls, Texas

Lawrence Bernstein
LAW OFFICES OF LAWRENCE BERNSTEIN
3510 Springland Lane, N.W.
Washington, D.C. 20008
(202) 296-1800
Counsel for Waitt Broadcasting, Inc.
Station KMEG(TV), Sioux City, Iowa

-20 -



Eric L. Bernthal
David D. Burns
LATHAM & WATKINS
555 Eleventh Street, N.W., Suite 1000
Washington, DC 20004-1304
(202) 637-2236
Counsel for Coronet Communications Co.
Station WHBF-TV, Rock Island, Illinois

Jerry Bever
Vice President and General Manager
ALASKA BROADCASTING COMPANY, INC.
1007 W. 32nd Avenue
Anchorage, Alaska 99503
(907) 646-2128

Station KTVA(TV), Anchorage, Alaska

Barry M. Faber
Vice President and General Counsel
SINCLAIR BROADCAST GROUP
10706 Beaver Dam Road
Cockeysville, MD 21030
(410) 568-1524

Counsel for KGAN Licensee, LLC

Station KGAN(TV), Cedar Rapids, lowa

Roy Frostenson, General Manager
NOE Corr.LLC
1400 Oliver Road
Monroe, Louisiana 71211
(318) 388-8888
Station KNOE(TV), Monroe, Louisiana

-21 -



J. Brian DeBoice
COHN & MARKS LLP
1920 N Street, N.W.
Washington, D.C. 20036-1622
Counsel for WDJT-TV Limited Partnership
Station WDJT-TV, Milwaukee, Wisconsin

John P. Janka
David D. Burns
Latham & Watkins
555 Eleventh Street, N.W., Suite 1000
Washington, DC 20004-1304
(202) 637-2236
Counsel for Freedom Broadcasting of Texas Licensee, LLC
Station KFDM-TV, Beaumont, Texas

Kathleen A. Kirby
WILEY REIN & FIELDING LLP
1776 K Street, N.W.
Washington, D.C. 20006
(202) 719-7000
Counsel for Arkansas Television Company
Station KTHV(TV), Little Rock, Arkansas

Barry Marks
President of General Partner
ICA BROADCASTING I, LTD
700 North Grant Street
Odessa, Texas 79761
(432) 580-5672
Station KOSA-TV, Odessa, Texas

Lo



Russell Schwartz, Esq.
Senior Vice President and General Counsel
BAHAKEL COMMUNICATIONS
P.O. Box 32488
Charlotte, NC 28232
(704) 372-4434
Counsel for Alabama Broadcasting Partners
Station WAKA(TV), Selma, Alabama

Julian L. Shepard
WILLIAMS MULLEN
1666 K Street N.W., Suite 1200
Washington, D.C. 20006
(202) 293-8111
Counsel for MMT License, LLC
Station KYTX(TV), Nacogdoches, Texas

Stuart A. Shorenstein, Esq.
WOLFBLOCK
250 Park Avenue
New York, New York 10177
(212) 883-4923
Counsel for Malara Broadcast Group of Duluth Licensee, LLC
Station KDLH(TV), Duluth, Minnesota

Henry Solomon
GARVEY, SCHUBERT & BARER
1000 Potomac Street N.W., Fifth Floor
Washington, D.C. 20007-3501
(202) 298-2529
Counsel for WMDN, Inc.
Station WMDN(TV), Meridian, Mississippi

-9 .



Malcolm G. Stevenson
Lawrence M. Miller
SCHWARTZ, WOODS & MILLER
1233 20th Street, N.W., Suite 610
Washington, D.C. 20036-7322
(202) 833-1700
Counsel for Neuhoff Family Limited Partnership
Station KMVT(TV), Twin Falls, Idaho

Barry D. Wood
WoO0D, MAINES & NOLAN, CHARTERED
1827 Jefferson Place, NW
Washington, DC 20036
(202) 293-5333
Counsel for United Communications Corp.
Station KEYC-TV, Mankato, Minnesota

June 12, 2006

o B



